WhatsApp REWARDS Login

【旅遊冷知識】iPhone 叉電慢,一時時先叉倒? 原來只要一支牙籤就搞掂

【旅遊冷知識】iPhone 叉電慢,一時時先叉倒? 原來只要一支牙籤就搞掂

小編經常發生一個狀況,就係電器平時好小有問題偏偏出門旅行就所有電器一齊壞!唔知你地有冇最近覺得 iPhone 叉電越叉越慢,甚至經常叉唔到電?
呢個唔係你嘅錯覺,喺蘋果的官方論壇上,幾十頁來自世界各地嘅討論, iPhone / iPad 用戶都 complain 自己的機器叉電變慢咗,不論係用充電器、接駁電腦、插喺車上,都一樣叉唔倒。
根據 CNET 的報導,呢個並唔係蘋果本身的硬體或是軟體問題,而其中原因出奇咁簡單,原來就係-Lightning 充電孔有可能被一些外來的東西給卡住咗,可能是棉絮、灰塵等。隨著使用的時間越長,難免會有環境中的污糟野,或者係衫袋裡面的小毛毛等等,令至 Lightning 充電孔上面鋪上一層灰,而就係咁,會減慢叉電的速度。
要修正這個問題,其實勁簡單。只要先將 iPhone 或 iPad 閂機,用一支木牙籤或者膠造小針,小心的伸入 Lightning 接孔,將棉絮或線頭勾出來。如下圖,你會很驚訝的發現原來 Lightning 孔裡面收埋咗咁多污糟野:

如果你覺得沒有改善,或是根本勾不出任何野,CNET 建議你可以用空氣噴槍等吹氣,將裡面的污糟野都噴出來。或者換一條線試試。

如果您的iPhone或iPad卡住喺 “ear phone mode 耳機模式”,即使沒有插入耳機,也可以使用此方法。同樣的方法也可以用於清除 Android,Windows Phone 和 BlackBerry上的充電端口和耳機插孔設備。
當然,耗電/充電慢,也有可能是軟體設定的問題,即刻攞去 Genius Bar 或者專業人士幫手睇下。

 ————————

延伸閱讀 ☞ ☞  【旅遊冷知識。TSA海關鎖篇】 

延伸閱讀 ☞ ☞  【旅遊冷知識 • ✈️飛機飲水冷知識】

 

Search our shop