WhatsApp REWARDS Login

【旅遊冷知識】講開upgrade

【旅遊冷知識】講開upgrade

小編1號我,又。飛。喇!
今次去台北參加朋友婚禮,雖然自己一個弧拎拎飛去,但係一check in 櫃檯姐姐就同我講,
「唔好意思要幫你換咗張機票,upgrade咗你上去business class。」
依個時候,我緊係懶型咁答佢「哦,OK…」
但心𥚃面其實勁high,機票仲要係換返嚟添哇哈,飛得一個半鐘都抵呀,哈哈哈!
講開upgrade,其實我問過空姐朋友,要R比人upgrade可以話係完全無橋門,全靠彩數。
一個人飛,而又book咗一班over book嘅飛機,又有airline membership,大家可以試下問下有冇得upgrade,機會大DD。
記得喺美國讀書嗰陣,有朋友就為求搏比人up, 着埋套西裝去,佢話聽講咁樣容易up啲wor,最後佢有冇比人up我就唔知,但係我就諗如果得個吉,咪十幾個鐘坐住econ,又比隔離胖鬼佬迫住,恤衫西褲又ung住ung住,咁就揾咗自己笨囉!
順其自然啦baby~

Search our shop